Vrácení a výměna zboží
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
O vrácení zakoupeného zboží můžeš požádat do 14 dnů od přijetí bez udání důvodu. Pro nárok na refundaci musí být produkt nepoškozený, v původním obalu a nesmí vykazovat známky užívání.
Vezměte prosím na vědomí:
- Náklady na dopravu spojené s vrácením zboží nelze nahradit.
- Náklady na dopravu spojené s původní objednávkou nelze nahradit.
- Pokud nám vracíte zboží, doporučujeme, abyste sledovali vaši zásilku přes trackovací portál zvolené přepravní služby. Neneseme odpovědnost za ztracené zásilky.
- Zboží zakoupené v balíčku nelze vrátit po jednotlivých kusech.
Pokud si přejete vrátit zakoupené zboží, kontaktujte nás prosím předem na následují emailovou adresu: info@nailed.cz nebo použijte kontaktní formulář.
V případě, že akceptujeme vratku zboží, obdržíte od nás instrukce včetně poštovní adresy k zaslání zboží. Balíčky zaslané bez předchozí dohody nebudou převzaty.
V případě jaýchkoliv dotazů ohledně vrácení zboží nás prosím kontaktujte na následující emailové adrese: info@nailed.cz
VÝMĚNA ZBOŽÍ
Nesprávná velikost nehtů na míru
V případě zvolení špatné velikosti nehtů nabízíme na tvoji první objednávku výměnu zdarma. Pošli nám email na info@nailed.cz, nebo nás kontaktuj přes formulář níže.
Žádost o výměnu zboží musí obsahovat následující údaje:
- Číslo objednávky (v případě že objednávka obsahuje více položek, připoj specifikaci dané položky tzn. přesný název produktu, tvar a délka)
- Jaké velikosti ti nesedí? (např.: palec 0, prostředníček 4....)
- Za jaké velikosti chceš nehty vyměnit? (palec 1, prostředníček 5....)
*velikosti můžeš zaslat i v mm (palec 17mm, prostředníček 15mm...)
Ohledně výměny zboží tě budeme kontaktovat co nejdříve (standardně odpovídáme nejpozději do 48 hodin)
Vracené nehty nesmí být použité nebo poškozené! Před aplikací nehtů doporučujeme nejdříve vyzkoušet velikosti pouhým přiložením k přírodnímu nehtu, bez lepení.